dinsdag 12 april 2011

Ooglook: Playing with blue

Vandaag weer een ooglook voor jullie! Een lekker felblauwe, voor als je een keertje totaal zin hebt aan iets anders. 


Nadat ik de foto's had gemaakt en ze over had gezet op de pc, zag ik dat er nog oogschaduw was achter gebleven op mijn wimpers... en ja ik heb een "mijn-wimpers-willen-niet-krullen-probleem" :D 



Mijn bureau zag eruit als een slagveld vol met make-up en sprakling pigments.


Ik dacht dat mijn mineral eye shadow van Catrice op was, maar toen ik de dop er afhaalde zat hij nog hardstikke vol!

Ik heb trouwens de kwastjes van de etos, waar ik best wel een tijdje terug een artikel over schreef nog een kans gegeven. Ik dacht misschien werken ze wel met losse pigmentpoeder. Maar nee, ik heb gelijk mijn andere oogschaduwkwast gepakt omdat die van de etos ... gewoon rampzalig waren.

Producten die ik heb gebruikt:


En wat vinden jullie ervan?