donderdag 17 maart 2011

Perfect Resist Catrice 24H Long Lasting Foundation...

Vandaag ondanks de situatie toch review over de Perfect Resist 24H Long Lasting Catrice Foundation. Wat een naam. Maar houd hij echt 24h stand? Lees mee.


De foundation komt in een handige pompflacon, eindelijk, want het komt zelden voor dat een budget merk een foundation uitbrengt met pomp. Ik vind het zelf veel fijner dan de gewone knijptubes.

Doordat het een pompflacon is kun je heel makkelijk zelf bepalen hoeveel je nodig hebt. Ik heb op mijn linkerhand een klein brandwondlittekentje ( toen ik klein was opgelopen ) en daarmee test ik altijd of de foundation goed dekt. Nee, niet voor de kleur,maar of hij goed dekt. Heel veel meiden testen foundation op hun hand, maar hou je hand maar eens naast je gezicht: dat is toch een heel andere kleur? 

Maar goed zoals je ziet, is de foundation voor mijn hand te donker maar voor mijn gezicht perfect. Hij dekt ook heel goed zoals je ziet, hij best dik en droogt snel, maar dekken doet hij zeker.

Maar omdat het litteken hierboven een gewone huidskleur was, wou ik het voor de zekerheid toch nog testen op mijn andere litteken op diezelfde linkerhand. ( ik heb  me een paar maanden terug perongeluk gesneden op het werk, en hij zit er nu nog steeds... ) 

Zoals je ziet is het hele litteken bedekt en zie je er nauwelijks iets van ! Ik heb hem zonder basis aangebracht. Ik gebruik hem dagelijks, en hij houd geen 24h stand. Nee. Als ik hem 's ochtends op doe, is 's middags mijn hele t-zone weer zoals hij 's ochtends als ik opsta was. Helaas. Maar dat komt ook omdat ik een heel vette t-zone heb en deze foundation op olie-basis is. 

De kleur die ik heb gebruikt is Perfect Beige nr 020. Hij is er in 4 of 5 verschillende kleuren en is te koop bij kruidvat en ( niet bij alle ! ) trekpleister. 


Big plus: Hij kost maar €4,99 voor 30 ml.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten