vrijdag 15 april 2011

Sephora Blush Me - Loving-makeup

Zoals jullie misschien hebben gelezen op twitter deed ik mee aan een winactie op loving-makeup. Ik ben niet zo'n winactie girl en ik ben zeker geen winnaar want ik win nooit iets. Maar dan ook echt nooit. Meestal dan.
Helena van Beautyill zei als je zegt dat je nooit iets wint, win je ook niet. Dat zette mij aan het denken, en ja hoor raak! De troostprijs. Kijken jullie mee wat er in de envelop van Lies zat?


Daar ligt ie. Oooooh, ik vond hem direct al mooi terwijl ik hem nog niet eens gezien had.


 Ik won een Sephora blush... Aaah prachtige kleur niet waar?


Hij was nog helemaal gesealt, dat vond ik erg hygiënisch en een big plus. 


Corail frission nr. 5. Doet me denken aan Mambo nr 5.. Krijg spontaan zin in de zomer als ik deze kleur zo zie!


Een prachtige frisse koraal kleur met sparkles.


Verpakking is verder niet echt bijzonder, hij gaat makkelijk open en dicht, maar ook weer niet zo dat hij open vliegt.


Blush me! Doen we!


Er komt best veel blush op de kwast, iets te veel van het goede. Beetje aftikken en je hebt precies genoeg! Ik moest nog even uitvogelen wat de juiste hoeveelheid was.


Zien jullie die glitters? daar word je toch helemaal vrolijk van!


Dit is een foto direct na het aanbrengen. Mooi hé =)


En dit is een foto twee uur na het aanbrengen van de blush. Er zitten niet veel sprakles meer op maar de kleur zit er zeker nog wel. Ik denk deze blush weleens tussen de Summer-must-haves kan gaan belanden!


Ik wil Lies bedanken voor de winactie, en Helena natuurlijk, want als zij het niet had gezegd dan had ik denk ik nooit meegedaan :)

Vergeten jullie niet te stemmen op de poll? En wat vinden jullie fijner, meer tekst bij een review of meer foto's?

Lieefs