maandag 18 april 2011

* Favoriete haarproducten *

 Mijn haar is een belangrijk deel van mijn persoonlijkheid. Je kunt er zelfs aan zien hoe ik me voel :) ik vind het dan ook belangrijk om mijn haar goed te verzorgen, kijken jullie mee hoe en waarmee?


Als ik mijn haar in een staartje heb, heb je twee opties: Ik ben chagerijnig of ik ben vermoeid. Als ik mijn haar los heb, dan ben ik echt goed gehumeurd :D
Natuurlijk is dat niet altijd zo, mijn humeur hangt ook wel af van het weer. In de winter kan ik lekker klagen en in de zomer lekker genieten.

Maar goed, terug to the point. Mijn haar is dus belangrijk, maar hoe verzorg ik het? Shampoo, conditioner oké . Maar verder?
GlissKur Hair Repair van Schwarzkopf. Dit is een product wat ik keer op keer opnieuw koop, hij is nu ook al bijna op, maar het is gewoon ontzettend fijn. Na het douchen spray je het in, en je kunt je haren gewoon borstelen zonder klitten en zonder het te breken! Volgens mij kost het iets meer dan 4 euro, maar ik kocht het tot nu toe altijd in duitsland, waar het €3,45 kost..


Anti-Pluis Crème van Schwarzkopf. Heerlijk als ik mijn haar geföhnt heb of gestijld. Het ruikt lekker en het geeft een soort extra glans. Ik merk ook echt dat het een voedende werking heeft, want je voelt direct verschil! Prijs rond de 3 euri's , ik weet niet precies.

Wella Flex kennen we allemaal wel. Dit is een soort haarspray. Beetje softy, ja een softy haarspray :) Prijs 4,79. 

Wella Flex haarspray 3. heerlijk, plakt niet en heeft snel effect. Deze was een tijdje bij de kruidvat voor 3 euro :)

Mijn favoriet: Gliss Kur Schwarzkopf Direct Repair. Na het stijlen in je haar doen en het voelt heerlijk aan. Zacht de hele dag door, nadeel de geur is er na een tijdje van af. Hij houd wel lang stand en is daarom mijn favoriet. Prijs weet ik niet meer, maar zal wel tussen de 3-4 euro liggen.

Ik denk persoonlijk dat Schwarzkopf mijn favoriete merk is op gebied van haarproducten. De haarverf heb ik ook geprobeerd en die vind ik niet zo goed. Maar deze producten zou ik allemaal weer opnieuw kopen als ze op zijn. Oh ja, er hoort eigenlijk nog een heatprotecter tussen, maar die ben ik vergeten. Ook van schwarzkopf, hij ontzettend fijn maar gaat maar tot 80 graden. Mijn steiltang warmt op tot 260 graden, dus erg optimaal is hij niet!

Wat zijn jullie favoriete haarproducten?