vrijdag 10 juni 2011

Suivez mon Regard Bourjois

DSC07425
Vandaag is het de beurt aan mijn allermooiste pareltje… Hij ligt al redelijk lang in mijn stash, maar het is de mooiste kleur die erin ligt. Ik heb het over mijn Suivez mon Regard pigment van Bourjois Paris, in de kleur 20 Rose spectaculaire.

Ik heb deze gekregen van mijn tante, het is een heel oud exemplaar  maar tegenwoordig worden ze verkocht in een andere verpakking.
Het potje bevat 2,6 gram, want ruim voldoende is. Je hebt namelijk heel erg weinig nodig.

DSC07427

Allereerst de verpakking. Weliswaar van gewoon plastic, maar het oogt heel chique. Gezien de prijs vind ik het wel jammer dat het bijvoorbeeld niet van glas is.

DSC07443

Doet het kwastje je niet denken aan het etos-flutkwastje? Het ziet er nogal dunnetjes uit, maar dat is ie helemaal niet! Je gebruikt de kwast verder niet, alleen om het pigment eruit te halen. Het kwastje neemt voldoende kleur op om te gebruiken. Het kwastje is erg prettig om vast te houden, het ‘steeltje’ is precies goed.

DSC07445

Zo ziet het potje er van binnen uit. Ik vind het iets weg hebben van een omgekeerde piramide, het kwastje past er precies in.

DSC07429

Dit is wat het kwastje na één keer drukken qua pigment meeneemt. Best veel, en dan moet je nagaan dat je niet eens zoveel nodig hebt. Nu gaan we de swatches bekijken. Linksonder de swatch zitten als je goed kijkt zwarte strepen. Dit zijn swatches van het oogpotlood uit het Essence palette, na 4 dagen nog steeds niet helemaal verdwenen!


DSC07431DSC07442

20 Rose Spectaculair is een roze parelmoer kleur met prachtige shimmer erin! Doordat de formule zo geconcentreerd is, krijg je eens intense kleur waardoor je look nog mooier wordt. Dit is echt mijn favoriete pigment, de kleur is perfect en past goed bij mijn huidskleur!

Ik breng hem overigens gewoon met een oogschaduwkwast aan, dat vind ik zelf het prettigst. De vernieuwde lijn van deze pigments zijn met een nieuw penseeltje, die volgens Bourjois meer vezels zou bevatten waardoor het pigment beter hecht. Als dat waar is, dan zou je ook gewoon met het penseeltje kunnen aanbrengen.
Het enigste minpunt is de verpakking, die vind ik niet echt de prijs van €12,95 waard.

Wat is jullie favoriete Bourjois product?
With love,
Arnela