dinsdag 7 juni 2011

Essence You Rock Palette + WIN (GESLOTEN)

DSC07361
Vandaag wil ik jullie iets vertellen over mijn favoriete mini palette. Het is de LE- You Rock eyeshadow palette van Essence. Het is klein en compact, en over de pigmentatie was ik aangenaam verrast! Er zitten veel verschillende kleuren in het palette waardoor je fijn kan combineren met kleuren. Kijken jullie mee voor foto’s en swatches, én een winactie?

DSC07354
Het palette bevat zes kleuren. De kleuren hebben geen namen, maar van links naar rechts, vanaf de bovenste rij:
Mintgroen, lichtbeige, grijsbruin, koffiekleur, lichtpaars en babyroze.
Het palette bevat in het midden een oogpotlood en een aplicator die twee zijde heeft. Het lintje is er om de aplicator en het oogpotlood er makkelijker uit te halen.
DSC07362
Nog een pluspunt is dat het palette een spiegel heeft. Het spiegeltje is trouwens wel scherp, hierboven heeft de camera op het palette scherpgesteld. Het spiegeltje is erg fijn voor onderweg, dan hoef je geen aparte spiegel mee te nemen.
DSC07368
Wauw! Het palette is heel erg gepigmenteerd, wat ik niet verwacht had! De foto’s zijn gemaakt zonder basis en met één veeg. De lichte kleur kan prima als highlighter worden gebruikt onder je wenkbrauw en in je ooghoeken. De andere kleuren kun je prima met elkaar combineren, je kan er alle kanten mee op!
DSC07373
Het oogpotloodje is overigens ook heel erg fijn, erg romig. Prima voor een budgetmerk. Al vind ik de kleur op de foto’s meer bruin lijken fan zwart, maar het is toch echt zwart.
DSC07375
De swatches van het oogpotlood. Ik heb niet hard gedrukt, geen basis gebruikt en ben er maar een keer overheen gegaan. Het onderste streepje is met het potlood rechtop, het tweede met het potlood plat en het bovenste streepje is schuin gezigzagd.
DSC07379
DSC07380
Ik vind zo’n sponsaplicator niet fijn werken, het andere kwastje is wel handig en fijn! Maar het is natuurlijk altijd handig om een aplicator in je palette te hebben zitten, voor het geval dat.
DSC07381
Omdat ik zo enthousiast was over het palette, heb ik er voor jullie nog eentje gehaald. Precies hetzelfde palette, alleen is het ongebruikt. Maar wat moet je doen om het palette te winnen?
Volg mij via;
Verplicht - twitter: Tweet dit bericht en zet een link naar je status onder in een comment. “ Ik doe mee aan de winactie op http://tinyurl.com/3wnry3l en kan daarmee een Essence palette winnen! @xArnela #winactie "
- Bloglovin’ – Follow mij via bloglovin’ en like dit bericht. +1
GFC – Volg mij via Google Friend Connect +1
Voor elke manier van volgen komt je naam nog een keertje op de lijst te staan.
Heb je geen twitter, dan mag je mij mailen met een korte motivatie waarom jij zou willen winnen. Het emailadres is bellastar08@live.nl.
De winnaar zal random worden gekozen, en in een flimpje bekend worden gemaakt, dus houd de site goed in de gaten!
Veel succes allemaal!