maandag 6 juni 2011

Budgettip: Collection 2000–4 dagen zonder chips!

Vandaag wil ik jullie mijn oudste, bijna lege en mooiste nagellakje laten zien. Dit is denk ik ook het beste lakje wat ik heb, want hij blijft dagenlang zitten, zonder te chippen.
Toen ik vanochtend opstond om mijn nagels bij te werken viel het me op: Ik droeg de nagellak al 4 dagen en geen één nagel is gaan chippen. Kijken jullie mee naar dit speciale lakje?

DSC07255























Het is een lakje van Collection 2000, ik heb ‘m ooit bij een goodiebag gekregen denk ik. Er is verder niets bijzonders aan het potje, de dop is groot waardoor hij makkelijk in je hand ligt. Het kwastje is vrij normaal, misschien net iets groter dan het gemiddelde kwastje.

DSC07261

DSC07256

DSC07257

In de nagellak zit acryl en nylonhardener. Er wordt aangeraden om twee tot drie lagen te gebruiken, op de foto’s heb ik er twee gebruikt. Zo als je ziet dekt hij op sommige plekes nét niet voldoende, maar dat valt bijna niet op en is ook niet storend. Verder zit er 14 ml in, wat best veel is voor budgetlakjes!

1


DSC07274

Het lakje is alleen een beetje beschadigd in de buurt van mijn nagelriemen, maar dat komt omdat ik mijn nagelriemen iets té enthousiast aan het verwijderen was :)
Ik heb dit lakje heel erg vaak gedragen, want hij is bijna op. Er zitten misschien nog maar een paar ‘lakbeurten’ in, en dan gooi ik hem weg :( Ik zou graag meer van deze lakjes willen maar ze zijn helaas alleen via ebay of marktplaats te koop. Een big plus van deze nagellak is overigens de prijs: €1,99. Daar wordt je toch helemaal vrolijk van?
Hebben jullie al collection 2000 nagellakjes?