zaterdag 4 juni 2011

Island Breeze by Tropical Pleasure

Dit artikeltje stond eigenlijk gister al voor jullie klaar, maar om onbekende redenen kon ik geen blogposts meer uploaden en konden jullie ook geen reactie laten bij de laatste artikelen. Ik hoop dat het probleem nu is verholpen, zo niet, let me know!
Ehe, alleen de naam al klinkt aantrekkelijk toch ? Vandaag ga ik jullie vertellen over een badsetje wat ik heb gekregen met hele fijne producten. Het is van het merk Tropical Pleasure, alleen kan ik er verder niets over op internet vinden helaas.. Maar dat neemt niet weg dat deze producten erg praktisch zijn én ongelofelijk lekker ruiken! Lezen en kijken jullie mee voor meer informatie en foto´s?
34

DSC06562
Als eerste begin ik met deze twee potjes. Een ervan is de bodyscrub en de andere is een bodu butter. Ze ruiken heerlijk, naar kokosnoten en limoen… Het brengt je echt een “op een onbewoond eiland” gevoel Glimlach
DSC06563DSC06564
Wat wel jammer is dat het etiket bijna identiek. Het verschil is dat op een scrub staat en op de ander butter…
DSC06566DSC06569
De body butter. Er zit 8,5 ml in wat ruim voldoende is voor op reis bijvoorbeeld. Het potje is plat en praktisch, plus daarbij komt dat de dop erg goed sluit.
DSC06578
De butter is erg dik van structuur, wat erg fijn is na het douchen. Je hebt ook helemaal niet zo veel nodig. Hieronder heb ik dit kleine beetje uitgesmeerd, ik had veel te veel!
DSC06580DSC06581
Eenmaal uitgesmeerd en wel was er niets meer van de klodder te zien, mijn huid rook heerlijk en het gaf een lekker zacht gevoel.
DSC06572
De scrub is mijn minst favoriete product uit het setje. Zodra je het potje opent lijkt het alsof er drie miljoen korreltjes inzitten… Maar helaas, ik voelde geen één korreltje.
DSC06583Naamloos-1kopie
Het zijn allemaal fake korreltjes –.- Ik voelde helemaal niks, – oké, een heel klein beetje structuur – maar om daar je hele lichaam mee te gaan scrubben… Dit product laat ik liever thuis, erg zonde!
DSC06588DSC06590DSC06591
In het pakket zit ook een lotion en een showergel. Wat ik erg jammer vind aan deze lijn is dat alle etiketjes hetzelfde zijn! Want ook bij de lotion en showergel zijn de etiketjes zowat identiek.
DSC06598DSC06599
De bodylotion geeft een erg zacht gevoel, hij is ook makkelijk uitsmeerbaar. Verder ruikt hij precies hetzelfde als de body butter en scrub..
Naamloos-2Naamloos-1kopie
De showergel is mijn favoriet. Hij is een heel licht en voelt aan alsof je je met een satijnendoekje aan het wassen bent, hééérlijk! De showergel schuimt niet echt, maar de geur en het gevoel wat je erbij krijgt is al lekker genoeg. In beide flesjes zit trouwens 150 ml.
DSC06608DSC06611
Bij de giftset zit een borsteltje, voor je nagels en voor je voeten. Handdoekje is ook inbegrepen! Glimlach
DSC06610Naamloos-3
Al met al vind ik dit een heerlijk setje, wat ik graag mee op reis zou nemen! Het is allemaal erg klein en handig om mee te nemen. Het borsteltje is een fijne toevoeging; het handdoekje gebruik ik niet echt. Wellicht is het handig als je je nagels aan het verzorgen bent etc.
Ik denk dat deze set zo rond de €15,- zit. Ik kon er zelf niets over vinden, kennen jullie dit merk? Island breeze- Tropical Pleasure? Ik hoor het graag!

Dit artikel bevat een of meerdere producten die niet door mijzelf zijn aangeschaft, maar gekregen zijn. Mijn mening is 100% eerlijk en de manier van krijgen beïnvloed in geen enkel opzicht mijn eerlijke mening.