maandag 30 mei 2011

H&M Nails by Richelle

Heey!
Ik ben Richelle en Arnela heeft mij gevraagd of ik een stukje voor haar blog wil schrijven. Ik ben echt gek op nagellak (en make-up) en kan er uren over praten dus als ik dan een stukje mag schrijven doe ik dat graag!

@xArnela oeh das snel ;) maar ik heb hier maar 1 foto van mezelf.. Dus dan moet deze maar even..
Vandaag heb ik een mooi lakje wat ik jullie wil laten zien. Ik was laatst bij de h&m en vind het altijd leuk om daar in die bakken rond te kijken of ze weer nieuwe lakjes of andere spulletjes hebben. Ik vond een heel leuk setje met 4 mini nagellakjes erin. Een witte, een beige-nude achtig, een zandkleurige bruin-oranje en een mooie donkerblauw. Vandaag koos ik ervoor om het beige lakje op te doen.
          foto3

Eerst even het flesje, want ik vind hem heel schattig! Het is echt een heel klein flesje en er zit ook maar 3,2 ml in.. Wat ik wel een beetje jammer vind maar misschien maak ik zo juist ook wel een keer een lakje op, wat bij mij dus echt nooit voorkomt. Verder is het een simpel flesje met een witte dop die ik fijn vind vasthouden tijdens het lakken. Ook het kwastje vind ik fijn. Het is een heel simpel rond kwastje, prima om moeiteloos mee te lakken. Ook zit er steeds precies genoeg lak aan het kwastje wat erg prettig is.

56
Dan de lak zelf.. Wauw! Ik had er op zich niet veel van verwacht.. Gewoon een simpel lakje dacht ik, maar hij is echt heel fijn! Vorig jaar had ik ook al zo'n setje nagellakjes van de h&m en die lakten allemaal wat moeilijk en waren heel stroperig. Deze daarentegen is echt precies goed! Niet te stroperig maar ook zeker niet te dun.
78
Hij lakt echt prima en is in 2 laagjes helemaal dekkend zonder strepen of rare plekken. En de kleur vind ik echt super! Zo'n kleurtje heb ik nog niet veel gezien. Het is een heel mooi beige nude kleurtje met geen enkele glitter of shimmer erin maar hij glanst van zichzelf wel heel mooi. Hij past ook goed bij mijn huidskleur, ook al lijken mijn handen op de foto's heel rood, in het echt is dat helemaal niet zo!
912
Ik ben echt helemaal weg van dit lakje. Het is een geweldige kleur en hij lakt erg fijn. Ik kan alleen nog niks zeggen over de houdbaarheid, maar over het algemeen blijven alle lakjes van de h&m met een goede base- en topcoat zeker wel een paar dagen zitten.
1316
Ik vind dit lakje zeker een aanrader dus. Hij is volgens mij alleen te koop in het setje, maar alle kleuren die daarin zitten zijn erg mooi dus de volgende keer bij de h&m zou ik er zeker even naar kijken als ik jullie was ;)
Ik hoop dat jullie mijn stukje leuk vonden om te lezen en ben benieuwd wat jullie van het lakje vinden? En draag jij ook van dit soort simpele lakjes of hou je meer van felle kleurtjes?
Liefs, Richelle