maandag 30 mei 2011

FOTD: Partylook

Zaterdagavond had ik een feestje, zoals sommige dat al hadden gelezen op twitter. Ik ging daarna niet uit, dus ik koos voor een iets lichtere look met bruintinten. En oordelen jullie mee of het een look voor brildragers is, of niet? Ik heb namelijk een foto voor jullie… Met bril.foto1























foto2
Dit is de look. Gemaakt met het Gosh triootje waar ik alleen eerder over heb geschreven, in combinatie met een glitteroogschaduw en een roze-bruin oogschaduw. Eyeliner, oogpotlood, beetje blenden…
foto4

foto5
A smile is an inexpensive way to change your looks. - Charles Gordy

foto3
Nadat ik mij had klaargemaakt, zette ik mijn bril op om nog even door te werken aan de site. Ik draag hem verder bijna nooit, ik raak er maar niet aan gewend. Maar wat denken jullie? Kan de look met een bril op, of vinden jullie het maar niets? Laat het weten in de comments!
Loves,
Arnela