zaterdag 28 mei 2011

One bye One Volum’ Express Mascara

Na lange tijd niet actief op de blog zijn geweest, ben ik weer helemaal back in action!
Vandaag review ik deze beauty voor jullie, de nieuwste mascara van Maybelline NewYork.
M1


De mascara kun je al een tijdje kopen en ik heb hem nou ook al bijna 2 maanden. Maar goed, eerst moet je iets op ‘lange’ termijn testen wil je je echt goed je mening erover kunnen geven.
M2
M3
De verpakking is niet anders dan de voorgaande, dik en rond. Ik vind dit zelf wel prettig, hij ligt goed in de hand en je hebt er volledig de controle over!
M4
M5
Ik ben een verzamelaar, altijd al geweest. De Falsies en the Colossal mascara zijn al héééél oud, maar ik heb ze alsnog bewaard, gewoon mocht ik ooit de borsteltjes nodig hebben. Ik gebruik ze nu ook, om te vergelijken!
M6
M8
Het borsteltje is van plastic en vrij hard. Door de ronde vorm krijg je volume, wel jammer vind ik dat de ‘haartjes’ zo kort zijn, want daardoor separeert hij niet goed.
M9
Falsies, OnebyOne en Colossal.
M7
Een groot nadeel aan deze verpakking is dat hij erg snel vies wordt. Doordat er mascara in de dop blijft zitten, smeert zich dit overal uit. Dit kan misschien bij een mascara voorkomen, maar helaas zag ik het ook bij de Falsies en nu ook al licht bij de OnebyOne.
M10
Maar doet de mascara wat hij beloofd? Krijg je er echt vollere en langere wimpers mee…?
M11
Ja hoor, zoals we van Maybelline gewend zijn maken ze hun beloftes helemaal waar! Dit is mijn favoriete mascara op het moment, gebruik hem elke dag. Hij separeert redelijk goed, al blijven er soms wel wimpers aan elkaar vastplakken. Hij maakt mijn wimpers voller en laat ze langer lijken! Een aanrader!
De mascara kost €13,49. Ik vind het vrij duur, zeker omdat je er maar drie maanden mee kunt doen. Er staat op dat hij 6 maanden houdbaar is, maar mascara wissel ik zelf om de drie maanden omdat ik gevoelige ogen heb. Vaak zijn er bij de Kruidvat, Etos en Dirx acties en kun je hem met wat korting kopen.
Wat is jullie favoriete mascara? Ook de One by One, of een andere? Tell me!
Liefs, Arnela