zondag 19 juni 2011

Jordan “Design Collection”

Jullie kennen allemaal wel de gewone, saaie tandenborstels die je alleen maar koopt omdat je anders nergens meer mee je tanden kunt poetsen. Ik poets zelf met een elektrische babyblauwe/donkerblauwe met glittertjes Braun tandenborstel (Die ik overigens heb gekocht omdat ik een hekel heb aan saaie tandenborstels.") Stel je eens voor als je tandenborstel, gewoon een uniek lifestyle product wordt... Lees verder voor meer informatie :)
Naamloos-2kopie

DSC07611

Jordan Individual heeft de oplossing gevonden voor ons ik-poets-mijn-tanden-met-saaie-tandenborstels probleem. De Jordan 'Design Collection' is een reeks vrolijk, artistieke en kleurrijke tandenborstels ontworpen door jonge kunstenaars.
DSC07610
DSC07614
De verhalen en inspiratie achter elke Jordan Individual tandenborstel zijn net zo uniek als de kunstenaars en de ontwerpers zelf! Elke tandenborstel verteld zijn eigen verhaal.
“Een tandenborstel kan nog saaier zijn dan een dronken Noor, maar ook meer passie hebben dan Berlusconi tijdens een hete zomerdag.” – Sarah Hvass, één van de ontwerpers.
DSC07617
Jordan Individual biedt voor ieders wil wat. Er zijn twee verschillende maten, S en L. Maat “S” is de kleinere versie, die bedoeld is voor de meer “voorzichtige” poetsers. Ik zelf zou hem eerder aanraden als je erg gevoelige tanden hebt en of voor kinderen met melktandjes. Maat “L” is speciaal bedoeld als je houd van “schrobben” want door de grote borstelhoofd kun je makkelijk alles in je mondje reinigen :). De tandenborstel ligt erg fijn in de hand, helemaal niet te zwaar of te licht maar precies goed.
DSC07612
v.l.nr : Maat L – S – S – L
Zoals je ziet is maar “S” echt net twee maatjes kleiner dan “L”. De tandenborstels worden trouwens geleverd met medium en zachte haartjes. Zo kun je goed bepalen welke grootte en zachtheid je wilt, dan kies je een design en je hebt je favoriete tandenborstel!
Ik was op slag verliefd op deze tandenborstels. Niet alleen omdat ze er ontzettend leuk uitzien, maar omdat ze ook nog eens fijn poetsen! Ik gebruik nu maat “L” in een leuk roze kleurtje, met bloemetjesdesign. Ik ben er echt verliefd op , het staat veel leuker in mijn kastje dan mijn saaie brauntandenborstel.
 Naamloos-43
v.l.n.r: Eigen braun tandenborstel, Jordan Maat “L” , Maat “S” .
Trouwens, als je ouders, broertje en/of zusje allemaal een eigen unieke tandenborstel heeft, kan iedereen zijn eigen tandenborstel veel sneller herkennen. Scheelt weer een hoop gedoe, als er toevallig een een pakketje van twee tandenborstels, twee dezelfde kleuren zitten...

DSC07608
De prijs is ook erg fijn, €2,69 ! De Jordan “Design Collection” tandenborstels zijn te koop bij alle drogisterijen en speciale supermarkten.
Dit artikel bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd. Lees mijn disclaimer voor meer informatie.