vrijdag 22 april 2011

Review: Infinite MATT up to 18h Make Up Catrice

PUNT 1 CATRICE: DE NAMEN MOGEN KORTER.
Oke, ik heb een tijdje geleden deze nieuwe foundation van Catrice gekocht om hem te testen. Zijn er behalve de überlange naam nog meer minpuntjes? Of wordt dit een favoriet product voor dagelijks gebruik? Lees mee voor foto's, swatches en een scherpe mening!
Catrice Cosmetics vernieuwde haar oude lijn door een modernere, strakkere en iets duurdere lijn.
liquid Foundation 18h - een longlasting foundation de zorgt voor een soft focus.

Infinite Matt up to 18h.... - een matte foundation, ook verkrijgbaar in 5 tinten.


De verpakking ziet er best chique uit en oogt erg luxe, en dat voor een budgetmerk! Een nadeel is wel dat het potje van glas is. Laat hem een keer goed vallen en hij ligt ( denk ik ) in duizend stukken.. Ook jammer vind ik de kleursticker op de voorkant. Had ook wel op de dop gemogen.

De welbekende pompflacon, werkt makkelijk en hygiënisch. Er komt naar mijn mening een beetje te veel uit, ik kan ook iets te enthousiast zijn geweest :)

Een pompje, naast mijn bekende test-litteken.

De foundation smeert erg makkelijk uit, en denkt ook goed. Je ziet mijn littekentje eigenlijk niet meer en belangrijk: Hij blijft inderdaad mat van kleur.

Dat lelijke rode streepje is van NYC Lipstain. Hou de site in de gaten, er komt binnekort een uitgebreid review over!


Ik vind de foundation erg fijn, hij staat op dit moment in mijn dagelijkse make-up tasje, maar ik heb nog meer foundations voor jullie in petto dus deze zit er onder voorbehoud in. Naast de super lange, zwaar irriterende naam doet deze foundation zijn werk. Hij is hydraterend en oil-free, wat fijn is voor mijn gecombineerde huid.
Hij kost €5,99, zeker een aanrader dus :) !


Q: Hebben jullie al iets gekocht uit de nieuwe Catrice Cosmetics lijn?