donderdag 21 april 2011

EOTD: Naturel VS Pink * Special *

Vandaag heb ik een speciale ooglook voor jullie. Dit maal niet op mijn ogen, maar op mijn vriendinnetje. Ik wil jullie laten zien dat sommige meisjes misschien beter geen make-up kunnen dragen. Dit is niet beledigend bedoeld, maar juist positief! Lees even mee, dan leg ik het je uit.





Mijn vriendin draagt letterlijk nóóóóóit make-up. Voor de gekkigheid noemen we haar even Tina, wegens de privacy ;). Tina heeft hooguit, heel soms, een klein laagje mascara op, eigenlijk merk je dat niet eens op. En zeker niet met mijn ogen, want die zijn al niet zo fantastisch.
We waren dus wat aan het kletsen op msn, en Tina stelde voor om eens langs te komen, om te kijken of zij ook make-up kon gebruiken... Natuurlijk was ik voor, wat is er gezelliger dan met een goede vriendin make-uppen :D

Ze kwam dus langs en had een hele lading make-up bij zich. Juist, nee dat lees je niet verkeerd. Ze draagt geen make-up, maar haar stash evenaart die van mij bijna. Na wat rond te hebben gespit door haar make-uptasjes, lipglossjes, oogschaduwpjes en dergelijke, ging ik eens bedenken hoe ik haar kon opmaken.

NIETS. Letterlijk niets kwam in mij op. Ze gaf aan dat ze blauw een mooie kleur vond, ik maakte er gauw een look mee- nee gelijk eraf halen. Ik tekende haar wenkbrauwen ietsje bij, doe ook maar niet.

Na veel proberen en doen, is het niet gelukt. Sommige meisjes zijn zonder make-up het mooist, en dat was bij Tina ook zo. Hoeveel oogschaduw, eyeliner en blush je ook op haar gezicht smeerde, toen ze alles eraf haalde was ze het mooist. Puur natuur.

ik heb natuurlijk wel een look gemaakt voor jullie, die we toch wel het mooist bij haar vonden staan!




Links niet opgemaakt, rechts wel..

Ook meiden die zich wel opmaken, kijk eens of je echt zo veel make-up nodig hebt. Als je meiden met een plamuur-gezicht rond ziet lopen, denk je altijd: "He bah, die heeft te veel make-up op." of "Wedden, dat als zij gaat lachen haar masker kapot barst."

Probeer eens een dagje zonder foundation of veel oogschaduw. Alleen een beetje blush voor een frisse uitstraling met mascara. Of in het geval van Tina: helemaal niet!
Een beetje gloss op je lippen + lach = De perfecte combinatie!

Want lachen maakt je gezicht het mooist =)

Q: En jij, hoe zit dat met jou? Gebruik je veel make-up of (bijna) niet?