donderdag 24 maart 2011

Standaard Make-Up

Ik maak mij iedere dag op. Iedere dag zit ik weer op dezelfde plaats hieronder aan mijn bureau. Soms sta ik ook achter mijn commode, maar aangezien ik niet goed kan lopen momenteel zit ik hier het liefst. Ik heb bepaalde producten die ik iedere dag gebruik en die zitten niet in mijn la.


Hier zit ik dan. Iedere dag. Mijn spiegeltje en make-uptasje staan helemaal rechts van mijn bureau, zo staat het ook niet in de weg. Die foto staat daar tijdelijk, ik weet niet waar ik hem neer moet zetten dus hij staat nu daar even :) 

You open the bag, and you see this. Een oranje haarband voor mijn haar. Die doe ik 's ochtends gelijk om/op/aan? en ga dan pas na de badkamer. Ik was mijn gezicht iedere dag met een facewash van Dove en ik hou er niet van als mijn haar in de weg zit. 
Dit zit er allemaal in. Dit zijn niet alle producten die ik iedere dag gebruik, maar wel de producten die ik het vaakst gebruik. Ik heb ook wel meer bronzers, blushes of foundations maar op dit moment vind ik deze het fijnst. Als ik een ander product fijner vindt, doe ik die erbij in of ter vervanging van een ander product.

Eventjes alles eruit gehaald. Valt best mee :)

Ik ben helemaal niet zo van de dure kwasten. Van links naar rechts: 
Catrice LE Urban Baroque blushkwast, een fluffykwast van de hema, en een oogschaduwkwast. Die heb ik altijd en overal bij me. Al ik highlighter op wil doen, of gelliner, dan pak ik daar andere kwasten voor, alleen die zitten niet hier in.

Mijn pincet om wenkbrauwen te epileren, en een wimperkruller. Ik heb trouwens een nieuwe gekocht van de hema, want mijn oude wimperkruller kon ik nergens meer vinden :( Al ben ik over deze ook best tevreden ! :)

Liquid Eye Liner zwart, oogpotlood zwart, en een bruin wenkbrauwpotlood. Aan een kant van dit potlood zit een borsteltje, heel handig!

Make-up basis, allround concealer en foundation.

Compact powder, bronzer en blush.

Mascara.. Een must have voor iedereen. Ik heb uit de Colossal lijn 4 verschillende mascara's geprobeerd, en deze gele is nog steeds mijn favoriet!

Sponsjes, voor het geval dat. Ik gebruik ze nooit zoals je ziet maar goed. En een puntenslijper.

Oogschaduw kies ik 's ochtends uit en verschilt altijd. Ik heb ook geen basicpaletje die ik atlijd mee sleep... Misschien moet ik die ook maar eens aan gaan schaffen?

Wat zit er in jullie dagelijks make-upbag?



1 opmerking:

  1. Ik heb niet zo veel make-up, maar een paar dingetjes en daar maak ik mij mee op .

    BeantwoordenVerwijderen