woensdag 23 maart 2011

Outfit of the day !

Het is alweer lente! Gelukkig maar, want anders ligt deze roze broek voor niets in mijn kast. Vandaag voor jullie een outfit van de dag, omdat het zo lekker weer is :)






Roze broek: Only - €44,95
Zwarte Blous: Only - €12,95
Sjaal - Werkelijk geen idee.
Zwarte riem: H&M - €7,95

Dit combineerde ik met mijn zwarte horloge van de markt :) en babyblauw/roze armbandjes van de Newyorker. En natuurlijk mijn pandora-armbandje.


Qua make-up heb ik het vrij licht gehouden, natuurlijk in combinatie met de roze broek, want die draag ik ook niet iedere dag! Als eerste een witte oogschaduw tot aan de arcadeboog. Daarnoven een lekkere, mooie roze kleur aangebracht en geblend. Als highlighter heb ik ook onder mijn wenkbrauw dezelfde witte kleur aangebracht. Een lijntje met eyeliner, mascara, en dat was het :) 

Onder mijn oog heb ik nog een licht grijs lijntje gezet met oogpotlood, maar dat zag je na 10 minuten al niet meer. :/

Haha, mijn haar is helemaal gaan pluizen (rechts), dat komt omdat ik net onder de douche vandaan kom!



1 opmerking: