dinsdag 22 maart 2011

Review: Good morning Sunshine !

Zoals jullie vast wel gemerkt zullen hebben ben ik een grote fan van budget merken. Ja ja, want ik kan momenteel niet werken en mijn budget is klein. Ik hou van afwisseling en veel verschillende producten. Ik kijk daarom vaak bij de budgetmerken of ik iets fijns kan vinden. Een tijdje terug kocht ik deze bronzer van Essence voor 2,79 denk ik? Lees mee voor mijn mening.
De verpakking is stevig en makkelijk. Als je hem open doet staan er in de bronzer zelf twee figuurtjes gedrukt. Bij mij zie je ze helaas niet meer ;)

Het bestaat uit een bronzer powder en een rouge. Goede combinatie.

Het viel me alleen op dat de bronzer is gaan brokkelen, zien jullie dat ook? Die kleine korreltjes? Hmm...

Op de foto zie je ze helaas niet :( maar er zitten wel degelijk kleine mini glittertjes in ! De kleuren zijn echt heel erg mooi in de zon :)

In de zon.

01 Good Morning Sunshine :)


Zoals je ziet is de bronzer heel erg grof. Maar het is ook niet echt de bedoeling dat je hem met de vingers aanbrengt :) Werk je met een kwast, dan heb je hier geen last van.

Jullie houden nog een full face foto van mij te goed, mét deze bronzer. :)

Ik vind deze bronzer voor de prijs erg fijn, hij zit ook in mijn bag van dagelijkse producten. Hij scoort een dikke 8 :)

2 opmerkingen:

  1. De kleuren zijn inderdaad helaas niet echt goed te zien op de foto's .. ben benieuwd hoe pro's dit probleem oplossen. Ik zie de mooiste foto's op pro websites.

    BeantwoordenVerwijderen