donderdag 30 juni 2011

30 days Challenge with Supketchup :D

Met de zomervakantie in het vooruitzicht begin ik aan een nieuwe uitdaging op mijn blog. Ik ben klaar met school zoals jullie hebben kunnen lezen en heb dus vrije tijd zat! Genoeg tijd om foto's te maken lekker te bloggen. Ik heb natuurlijk ook wel eens zin in iets anders.

Ik ga namelijk samen met Marjolein *klik* van Supketchup de 30 days Challenge doen. We gaan iedere dag dezelfde vraag beantwoorden 30 dagen lang! Marjolein heeft een hele leuke op tumblr gevonden, namelijk deze:

Via twitter kwamen we op het idee om deze challenge samen aan te gaan. We beginnen morgen al, op 1 juli met Challenge #1 ! We vullen allebei de vragen apart in, zonder dat we elkaars antwoorden weten. Dat maakt het extra leuk, want zo leren jullie ons allebei kennen.

Afhankelijk van de grootte van de Challege van die dag zal ik nog een extra beauty artikel op de site zetten.
Zoals jullie waarschijnlijk al via twitter hebben gemerkt ben ik druk bezig met de voorbereidingen voor mijn nieuwe layout en ... Mijn gloednieuwe site! Het weegt allemaal een beetje mee, maar de komende 30 dagen staat er zowiezo een Challenge op de site. En natuurlijk ook bij Marjolein, dus neem daar zeker ook een kijkje!
xoxo,