donderdag 30 juni 2011

Hey Sweeties! I got some news for ya.

Zoals jullie misschien al hebben kunnen lezen op twitter, ben ik de afgelopen tijd druk bezig geweest met het verhuizen van mijn site. De lay-out, de header, foto's, en zelfs de reacties, niets heeft meegewerkt en het heeft allemaal een tijdje op zich laten wachten, maar het is eindelijk zo ver !

Tumblr_ln8utabt461qe9or5o1_500_large

Vanaf nu hoeven jullie niet meer een lange url in te typen als jullie naar mijn site willen, ik ben verhuist naar:



Het is allemaal tijdelijk en ik ben nog aan het uitvogelen hoe het in z'n werk gaat. Ik hoop dat jullie allemaal met mij mee verhuizen, en daarmee wil ik jullie allemaal bedanken voor het iedere dag lezen van mijn site! Ik ben echt ontzettend trots op van wat ik heb bereik en ben er ook erg blij mee! Thanks Thanks Thanks a LOT! :D

Veel liefs, Arnela

Ps. Zoals jullie konden lezen zijn de reacties die via intense debate zijn geplaatst niet mee verhuist, vandaar dat er bij de laatste artikelen (sinds ik ID gebruik) geen comments zijn. Sorry!