maandag 9 mei 2011

Review: NYC FAIL.

Ik weet het, ik weet het. De zoveelste review, maar ik doe hem er toch maar op. De 16 hour lipstain van NYC. Verschrikkelijk merk, producten vallen erg tegen en waren waarschijnlijk daarom laatst gratis om te ruilen in de Kruidvat. 
Kijk mee voor een verschrikkelijk, beschamend en teleurstellend resultaat..

Ik heb de kleur 494 Smooth Proof. Diep rode kleur, hij leek erg mooi in de winkel. De verpakking, tjah, je kunt niet anders verwachten van een budgetmerk. De dop gaat erg moeilijk los, verder is het wel fijn dat de verpakking de kleur van de lipstain heeft. Zo valt 'ie op tussen je stash :)


Mijn fantastische kleine lipjes met lippotlood op de pigmentloze-plekjes.



WAUW. was mijn eerste reactie toen ik de lipstain opdeed. Dieprode kleur die ook nog eens fijn uitsmeert. Hij stinkt wel een beetje.

En op deze foto zijn we een patatje oorlog en een colaatje verder + 1 uur. De lipstain is er bijna helemaal afgesleten...

 En na drie uur. Weg lipstain. Gelukkig heb ik er niet voor betaald, want anders zou het echt een grote fail zijn geweest. Zonde. Hij kost 4,99 en is zeker geen aanrader.