zondag 15 mei 2011

Final Exams



Dit word geen uitgebreid stuk omdat ik druk aan de studie moet. Zoals jullie waarschijnlijk weten zijn morgen de examens... Alle 4vmbo'ers, 5havo'ers en 6vwo'ers beginnen aan de (hopelijk) de laatste twee weken van hun middelbare schooltijd. Ik mag zeggen dat ik redelijk goed ben voorbereidt, maar te laat beginnen resulteerde tot enkele slapeloze nachten helaas. Maar straks als het voorbij is halen we die net zo hard weer in :)


Morgen heb ik als eerste management en organisatie... 21 hoofdstukken uit me koppie kennen.. Gaat lukken right? :D


Ik wil bij deze alle examenkanidaten veel succes toewensen de komende twee weken, en hopelijk krijgt iedereen zijn of haar diploma! Volhouden en doorzetten, zodat je straks lekker een mooie jurk en nieuwe schoenen mag uitkiezen voor je examenuitreiking...


Natuurlijk wens ik alle andere scholieren ook veel succes, want voor hen gaan de lessen gewoon door en natuurlijk alle toetsen! Hopelijk gaan jullie allemaal over !




bron: weheartit.com