zaterdag 9 april 2011

SOS: Help!

Ik heb eigenlijk een beetje jullie hulp nodig. Naar aanleiding van het artikel van morgen, wil ik mijn haarkleur weer veranderen. Ik weet alleen niet meer zo goed in welke kleur. Ik heb zo'n beetje alle kleuren wel gehad, op paars,blauw en groen na. Ik ben rood geweest en blond,donkerbruin en zwart en nog drieduizend andere kleuren. Een klein overzichtje:
Foto 1: Chocoladebruin
Foto 2: Blond
Foto 3: Donkerbruin met zwart/bruine ondertoon
Foto 4: (licht) bruin
Foto 5: Kastanjebruin/Koperkleurig (lag aan het licht)

Je kunt in de poll hier rechts stemmen welke kleur je het mooist vind. Tips en ideeën zijn altijd welkom, laat een comment achter met daarin jou tip of heb je een andere kleur die daar niet tussen staat, zet hem hieronder :)

Excuses trouwens voor mijn vage gezichten, ik zie nu pas dat ik wel erg grappig kijk op sommige foto's :')

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik heb mijn haar 3 dagen terug geverfd. Dus de poll blijft ongeveer 2 weken staan ;)