zaterdag 12 maart 2011

Rimmel London Glam'Eyes

Rimmel London heeft sinds november 2010 een nieuwe lijn. Iedereen kent de mascara van Glam'Eyes. Nu zijn er ook oogschaduws te koop. 
Ik kocht Glam Eyes 130 Tribute, een bruin-roze kleur en testte hem de afgelopen maanden voor jullie. Zoals je kunt zien, heb ik hem ook daadwerkelijk heel veel gebruikt, maar hoe is hij verder?
De verpakking is echt heel luxe, wat we wel kennen van Rimmel London. Het herkenbare logo staat erop, en hij is stapelbaar wat ook fijn is. Alle kleuren hebben een nummer en een naam. De oogschaduw bevat 2,4 gram en is 30 maanden houdbaar.
( Hebben jullie ook altijd dat je oogschaduw veeeeeeel langer mee gaat dan wat er op de verpakking staat ? )

 


Op de achterkant staat voor blue and green eyes, maar die heb ik niet ( mijne zijn bruin ) maar de oogschaduw is gewoon perfect. Ik denk dat dit de beste oogschaduw lijn is die Rimmel ooit heeft gehad. Hij is wel een beetje prijzig, €6,99 voor een kleur, maar je doet er ontzetten lang mee. De kleur is niet grof, hij korrelt niet en geeft ontzetten veel pigment af! Er zitten shimmers in, maar je kunt hem ook naar school of naar werk dragen. Het is echt een heel subtiele kleur, ik ben er echt heel blij mee!
Nu over de preview. De kleur is meer paarsachtig, en spreekt totaal niet aan. Deze kleur hier onder, vind ik zelf echt ugly. Gelukkig is de kleur anders dan is het echt, dit is meer een bruin, paarse smurrie kleur die ik niet mooi vind. Maar gelukkig, hij is totaal anders. Dat geld trouwens ook voor de andere kleuren..

Maar gelukkig is het maar 'n verkeerde foto, en is de kleur in real-life echt prachtig ! Er zijn ook duo's, trio's en quatro's van deze lijn. Allemaal zijn ze €6,99 en te koop bij Etos. 

Hebben jullie één of meerdere kleuren uit de Glam'Eyes lijn?

3 opmerkingen:

  1. Ik heb nooit geweten dat er een houdsbaarheid datum aan make-up zat.
    Ook nog wat geleerd dus!
    Goed review :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kun je zien aan het potje wat op de achterkant staat, en daar staat dan 6, 12 of 30 in ( kan natuurlijk altijd anders zijn ) en zoveel maanden is hij dan houdbaar :)

    Dankjewel xxx

    BeantwoordenVerwijderen