zaterdag 12 maart 2011

Playboy

Play it sexy..


Het is de "Play it sexy". De geur van deze parfum bestaat uit de noot van roze pepers en de frisse citrusvruchten manderijn en grapefruit ( Heerlijk! ). De kern van deze parfum bestaat uit Jasmijn thee, Osmanthus ( een leliesoort ) en zoethout. Het is een basis van sandelhout, kruidige patchouli, zoete tonkabonen (?) en vanille. 
Je zou haast denken dat het de meest fantastische combinatie zou zijn...


En ja dat is het ook. Hij ruikt heerlijk, maar vergeet niet dat parfum heel persoonlijk is. Ik heb al echt serieus, tientallen parfums geprobeerd, maar nog steeds niet "de" parfum gevonden. Deze heb ik zoals je kunt zien al heel vaak gebruikt, maar ikzelf ruik hem na een tijdje niet meer en dan spray ik hem er opnieuw op en zo blijf je bezig. ( Als je de verkeerde parfum hebt, dit is dus niet mijn parfumpje, helaas ) Hij ruikt heerlijk, zeker een aanrader! 

En de reden waarom ik deze kleine lieve schattige parfum heb gekocht? Juist.
Hij was in de aanbieding :)
Ik wou hem eigenlijk al best lang, maar vond voor zo'n klein potje €18,- te duur. Ik was dus bij een vriendin in Duitsland, en we gingen een dagje echt flink shoppen :D. We liepen de Douglas binnen, en ik zag deze twee schatjes samen in een verpakking, voor €9,98 ! Er waren natuurlijk nog wel andere parfums, zoals die van Beyoncé. Maar deze rook toch lekkerder :) Zeker geen miskoop, wel jammer dat hij niet zolang blijft hangen, maar voor feestjes, uitgaan etc. en tussendoor even opsprayen dat kan prima ! Hij is ook niet zo groot, hij past dus prima in je tas :)



Ps. Op de foto's staat overal nog Bellabeauty, maar dat is van de vorige blog van mij !

2 opmerkingen:

  1. oeeh ja die ruikt echt heerlijk.
    Alleen zou ik hem toch niet kopen haha. ^^

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is zó lekker! Ik heb 'm ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen