donderdag 23 juni 2011

Too Faced Fun in the Dark

Vandaag review ik het prachtige Too Faced Fun in the Dark palette. Richelle heeft dit mooie palette gespot op ebay, en toen ik hem zag, dacht ik gelijk hier moet een review over komen op de site! En het liefst zo snel mogelijk. Met één hand op mijn hart en twee vingers in de lucht maakte ik mijn belofte aan Richelle dat ik er hééél erg voorzichtig mee zou doen.

DSC07639

Eenmaal thuis heb ik er eerst alleen maar naar gekeken. Het is zo’n mooi palette, alleen al om naar te kijken! Een minpunt is bij alle Too Faced palette’s dat de verpakking van karton is. Er komen snel vlekken op en het oogt net iets minder luxe. Maar waarom heet het “Fun in the dark”. Achter dit palette zit het volgende verhaal:

Naamloos-8kopie

Haha, wat een grappig en (toevallig) verhaal! Ik heb er om moeten lachen, leuk dat ze dit op de achterkant hebben gezet!

Naamloos-7kopie

Op de achterkant staan de kleuren die in het palette zitten. Vier kleuren oogschaduw, een blush en bronzer, lipgloss en lipstick. Alles wat je nodig hebt Glimlach Let op: Er komen véél foto’s aan.

DSC07637

DSC07638

DSC07641

DSC07642

Bijzonder aan dit palette is dat er lampjes inzitten langs de spiegel. Helaas doen ze het niet…

DSC07646

Pun-up, Peepshow, Full Frontal, Lucky Charms, Papa Don’t Peach,Tropical Pink, Free Love, Sun Bunny.

Naamloos-6kopie

Dit spotte ik later op het palette: “het product is getest op beroemde mensen, niet op dieren.” BIG PLUS. Glimlach
Nu de swatches van de oogschaduws, blush en bronzer:

Naamloos-2dkopie
Zonder flitser.

V.l.n.r : Pin-up, Peep Show, Full Frontal, Lucky Charms, Papa Don’t Peach, Sun Bunny rechterhelft, Sun Bunny linkerhelft.

Naamloos-4kopie
Met flitser.

Naamloos-1ekopie

Naamloos-12kopie
Tropical Pink.

Naamloos-10kopie
Free love.

Mijn mening:
Wat een fantastisch palette! Ik ben er helemaal verliefd op en ben al aan het sparen gegaan. De kleuren zijn diep en goed gepigmenteerd. Behalve Pin-up, die valt zelfs met een oogschaduwbasis een beetje tegen. De swatches zijn gemaakt met een veeg, je kunt de kleuren dus goed opbouwen. Pin-up is trouwens de perfecte kleur als highlighter. Ook Peep Show, een oudroze kleur, viel een beetje tegen. Maar zo als ik al zei, als je het de kleuren goed opbouwt is er niets aan de hand!
De lipgloss is doorzichtig met lichte glittertjes erin, hij smeert wel wat stroef dus ik raad aan om gewoon met de vingers aan te brengen. Een kwastje is hiervoor geen aanrader. De lipstick is erg goed gepigmenteerd en heeft een prachtige glans! Lichte kleuren staan mij niet zo goed, omdat ik best een bleke huid heb. Ook de lipstick raad ik aan om met de hand aan te brengen en te ‘bouncen’ (kloppend aanbrengen) terwijl je het opbrengt.

De prijs is eigenlijk wel een erg minpunt: €43,99…
Hebben jullie een Too Faced palette?