zondag 20 maart 2011

Wat zit er in mijn tas?

Zoals de meeste vrouwen sleep ook ik, rare en nutteloze dingen mee in mijn tas. :D We zijn altijd bang dat we iets te kort komen, en achteraf hadden we niets te kort en hebben we die zware tas voor niets meegesleept.
Maar je kunt beter te veel meenemen dan te weinig, want als we het niet mee hebben.... "Vrouwen.."

Lees mee voor foto's uit mijn tas :)





Dit is alles wat in mijn tas zit :) Sommige dingen neemi k natuurlijk niet allemaal mee naar school, dit is hoe mijn tas er na het weekend uitzag.

Als eerste een body splash van de H&M. Vooral nu het zonnetje schijnt vind ik het fijn om gewoon af en toe een spritz  op mijn polsen of hals te doen. Deze ruikt heerlijk, is handig om mee te nemen en er zit ontzettend veel in ! Deze neem ik trouwens niet mee naar school :)
Daarnaast een desinfecterende handgel. Die heb ik altijd bij mij, waar ik ook heen ga.
Een parfumpje van Dinky. Als de parfum van de playboy er niet in zit, zit deze er in. Ik houd van afwisseling :)
En een vochtinbrengende mini crème van Balea. Die gaat ook altijd mee.

Mijn rekenmachine, die sleep ik altijd mee vanwege school. Als ik hem eruit haal, dan vergeet ik hem er in te doen :$
Mijn agenda en notitieboekje. Ik moet alles opschrijven. Anders vergeet ik het. 
Ik besef mij iedere keer weer als ik mijn tas uitpluis dat ik best vergeetachtig ben haha :$ 
Kauwgom... Ik heb altijd kauwgom bij me, en vaak ook meer dan een pakje. Je kunt dat nu ook wel zien :)

Mijn horloge, en een ketting. Deze zaten er toevallig in, maar ik heb vaker dat er sieraden in mijn tas slingeren. Aan het einde van de dag doe ik ze af of als ik moet werken en dan belanden ze in mijn tas. Hoe deze er in zijn gekomen, dat weet ik niet (A)


Lipgloss... Eentje van Essence, lipstick van Catrice, lipgloss van Vivien, en eentje van MNY.

Een flesje water, 8x4 Deo en zakdoekjes.

Mijn portemonne, een verdwaalde pen en mijn camera. ( dit is het hoesje, met de camera heb ik foto's gemaakt maar die zit er ook altijd in )
Ik ben iemand die altijd alle pennen kwijt raakt, vorige week had ik 6 pennen in mijn tas zitten, zoals je ziet,nu nog maar 1.

Random fact: Voordat ik dit hoesje voor mijn camera kocht, nam ik mijn camera mee in een enkelsok. Ik was een sok kwijt en ik heb een hele lange tijd de andere sok gebruikt als hoesje voor de camera. 

Zonnenbrillenhoesje. Jaa meervoud, want ik sleep ook echt 2 zonnebrillen mee.

Haha! Het ligt er maar net aan wat voor weer het is, soms vind ik het fijn om de blauwe op te doen, en soms the golden one. Ze hebben dezelfde vorm, ik vind ze fantastisch. Ik ben echt een zonnebrillenmens, ik heb er echt heel veel. Vooral pilotenbrillen :)

Dit zijn ze ;) In de zomer heb ik altijd een zonnebril bij me.

Mijn make-uptasje. Misschien moet ik op zoek naar iets meer trendy tasje.

 Zoals je ziet neem ik niet zo veel make-up mee. Ik houd er niet van om mijn make-up bij te werken, vaak blijft het de hele dag zo zitten. Wel neem ik altijd speltjes en een elastiekje mee, want ik hou d'r niet van als mijn haar in de weg zit. Verder een lipstick in een licht roze kleur, lipgloss van gosh, een tubetje van essence en een labello sun. Ook lipgloss van Vogue. In dat grijze potje zit trouwens vaseline ;) Een coverstick voor het geval dat, en een parfumtester van Versache. 




En dit was mijn tas. Ik wissel heel veel tassen momenteel heb ik een grote zwarte. Naar school heb ik vaak een bruine tas van de invito, of een zwarte van Davy Jones.




Wat is het raarste dat ooit in je tas heeft gezeten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten