zondag 20 maart 2011

Review: NailPolish 2True

Ik was in de kruidvat, en ik zag zo als gewoonlijk het rekje waar ik echt een hekel aan heb. 2True. Dat is echt een merk, waar ik dus nooit iets van zou kopen. Waarom niet? Alles kost 2,49 en je krijgt 3 dingen voor 5,99. Het ziet er allemaal heel zielig uit en de oogschaduw is prut :'). Maar goed, ik zag dus dat de nagellak van 2,49 was afgeprijsd naar 1,59 en besloot er eentje mee te nemen... Lees mee voor het resultaat.


De verpakking ziet er best raar uit, de dop is even groot als het potje. Er zit ook hardstikke weinig  in : maar 9 ml ! En dat terwijl er in de gemiddelde nagellak 12 tot 14 ml in zit.


Het kwastje alleen al ziet er best zielig uit. De grote dop is hardstikke onhandig, hij ligt niet lekker in de hand. 
De substantie is wel wat fijner, hij smeert lekker uit maar je moet wel telkens opnieuw in het potje dompelen, want op de een of andere manier is na een halve streep op je nagel, het kwastje 'droog'. 
In de zon...


Mwah, je zou het kunnen proberen, maar ik zou hem niet aanraden. De nagellak van Essence is, én beter,én goedkoper.

3 opmerkingen:

  1. bedankt voor jouw eerlijke review. zonde van het geld dus :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou als die van Essence al beter is dan deze dan is dit wel echt slechte nagellak :o
    Wel goed review :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kleur is best mooi! Maar het is wel vervelend om steeds opnieuw in het potje te moeten gaan omdat je kwastje 'leeg' is.
    Heb er pas ook eentje van 2true gekocht, maar das een lang hoog potje, en daar ben ik opzich best tevreden over.

    BeantwoordenVerwijderen