zaterdag 26 maart 2011

Nail Art - Nails à la Arnela :)

Ik ben een grote kluns. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel nagels lakken, nagellak eraf halen, nepnagels opdoen etc. etc. En laat daarbij ook nog zijn dat mijn nagels totaal niet sterk zijn. Als ze een beetje langer zijn, poef poef, breken ze af. Dus ik knip ze meestal korten, dan laat ik ze weer groeien en breken ze weer af :) Logisch. Maar soms dan verwen ik mezelf en koop ik fake nails :) Iets waar ik zo tevreden over ben, zijn de korte nepnagels van de Kruidvat. Lees mee, want mijn nails zijn eindelijk een keertje gelukt :)


Dit is niet de nepnagel die ik heb gebruikt, dit is er eentje van de action ( Flutkwaliteit, niet kopen ! ). Deze heb ik gebruikt om even de kleur te laten zien van de nagellak. Het is de roze-metallic kleur van he merk Casuelle.
Tadaaaaa :D Met nepnagels en al. Zoals je ziet zijn mijn velletjes rond de nagels los aan het gaan, hebben jullie tips? Hier heb ik namelijk nooit echt last van gehad, en het zo lelijk ! :(

Sorry voor de pink, maar hij kan niet meer bij de andere vingers daarom zie je hem niet zo goed.

Het is nog best redelijk gelukt voor iemand die slecht nagels lakt. De stickers zijn van Essence, even als de topcoat. Ik moet zeggen, ze zitten er nu al 2 dagen op, en ze zitten er allemaal nog aan. Vorige keer bleven ze 2 weken zitten ! Volgens mij kosten ze 5,99 voor 24 stuks. De nagellak is 1,39 en de stickers 0,99. 
En de topcoat is 1,59 die ik heb gebruikt.

1 opmerking: