dinsdag 29 maart 2011

Review: Max Lips&Eye

Vandaag weer eens een review! Ik heb het op dit moment, zoals sommige van jullie al op twitter konden lezen, heel erg druk met school. Ik zit in mijn examenjaar en dit zijn de laatste loodjes, die zijn het zwaarst. Maar goed, al met al probeer ik zo veel mogelijk te posten en jullie up to date te houden ! Ik heb twee Max Lips&Eye sticks gekocht bij de Action, een poos geleden...

De verpakking oogt erg goedkoop, maar goed het is een budgetmerk. Er staat dat het met Vitame E & Aloe Vera is. Valt jullie de spelfout ook op? Aloƫ Vera. Die zal er waarschijnlijk dus niet inzitten. Fail.

Ik heb ze al eens gebruikt, de punten werken niet echt fijn. Veel te bol, maar ze smeren wel lekker uit en ruiken heerlijk. Dat is echt een groot pluspunt aan budgetmerken, vaak ruiken de producten wel lekker. :)

Slim bedacht: Je kunt hem gewoon aan de onderkant uitdraaien, zodat hij langer wordt. Ik vroeg me eerst af , huh wat moet je doen als hij op is dan? En toen bedacht ik me dat als je aan het uiteinde kan draaien, er misschien wel een grotere punt uit komt. En ja hoor, die kwam er :)

De swatches. Ze zijn redelijk goed gepigmenteerd, en erg romig. Zelf zou ik het niet op de oogleden gebruiken, want het product is er vettig. Maar nu, wat ik zelf het mooist vond:
Dit zijn de kleuren in de zon ! Wauw ! Ik ben gewoon verliefd op de kleuren :) Ik weet alleen niet waar ik de donkere kleur ga dragen, maar de lichte kun je prima als bronzer gebruiken. Misschien als je een super goede oogschaduwbasis, dat het ook nog werkt op je oogleden. Op de lippen vind ik persoonlijk niet zo mooi.

Maar de sticks zijn in nog meer kleuren te krijgen, variĆ«rende tinten van rood naar roze en volgens mij is er ook nog paars. Ze kosten €1,39 per twee stuks. 

Ik gebruik ze zelf niet, gewoon omdat ze voor mijn huid te vettig zijn en ik vaak lange dagen maak, waardoor dit product op mijn ogen gaat creasen... 

Wel of niet aanraden? Wel, de lichte kleur zal mooi staan als bronzer, en de bruine misschien voor een korte afspraak dat je hem kan toevoegen aan je oogschaduw. En voor zo weinig geld heb je veel resultaat met mooie shimmers er in.

Willen jullie een look met deze sticks zien?

2 opmerkingen: