vrijdag 18 maart 2011

Favorite's from the bathroom :)

Ik was net klaar met douchen en ik besefte mij dat ik gewoon veel te veel spullen in mijn badkamertje heb staan. Maar er zitten producten tussen die ik gewoon iedere keer weer opnieuw koop, en waar ik echt tevreden mee ben. Sommige producten... Waren echt een miskoop. Maar goed, kijk mee en laat een reactie achter over jou favo's :D



Als eerste de ByPhasse Gezichtsscrub. Heerlijk. Het is een crème verrijkt met vitamine E, met kleine scrubdeeltjes die je heerlijk op je gezicht smeert onder de douche. Na het douchen merk je echt verschil op je huid. Zeker een aanrader! Hij is trouwens te koop bij action, ik weet niet precies hoeveel hij kost maar maximaal €2,50 gegarandeerd :)
Daarnaast staat Palmolive Mineral Massage... Drie keer heerlijk heerlijk heerlijk. Amen. Dit is gewoon een geschenk van God. Het is een douchegel met Dode-Zeezout en Aloë Vera. Mmm je voelt het zout gewoon op je huid ( het is net een scrub maar dan milder ), Hij ruikt heerlijk fris, echt een ervaring onder de douche (A) Dit is geen reclame hoor, ik ben gewoon verliefd op dit product :P

Nog meer favorieten. Douchegel van Bourjois. Over deze ben ik iets minder enthousiast als over de Palmolive, maar deze geeft je een heerlijk luxe gevoel. Alleen de verpakking maakt je al een stuk vrolijker. De geur is ook sterk en blijft lang hangen wat ook heel belangrijk is. 
Rechts staat mijn Nivea Intense Repair conditioner. Ik heb heel dof en vermoeid haar, en het is snel dood omdat ik mijn haar aan de linkerkant altijd moet stijlen. en het is voor mij dan ook heel moeilijk om een shampoo te vinden die het niet nog doffer maakt. Deze conditioner doet wat hij beloofd: hij * repaired * het haar echt. 
Een interessant voorbeeld: Normaal als ik bij de kapper kwam ging er minimaal 3,4 cm af. Dit is natuurlijk ontzettend zonde, want ik heb maar haar tot boven mijn schouders ! ( Ik had lang haar... Maar mijn broer speelt met vuur en stak mijn haar in brand. :( ) maar goed, ik kocht deze conditioner en deed hem 's avonds in. Ik heb hem de hele nacht laten zitten en dat doe ik ongeveer 2 x in de 3 weken. Dus dat betekend dat ik het 4x heb gedaan voordat ik naar de kapper ging. Ik moest weer na de kapper, en raad eens... De puntjes waren niet eens zo beschadigt en er werd nauwelijks 1 cm af gehaald ! Yay :D Well done nivea!

Dit is de Diva Zeezout Body Scrub van Fischer. Hij is er in twee geuren: Lavendel en Magnolia. Ik gebruik hem als scrub voor mijn benen, voordat ik ga scheren. En soms ook over mijn hele lichaam. Hij heeft dikke korrels waardoor je extra goed de dode huidcellen verwijderd. Hij was maar 1,39 bij de action en hij komt in een dikke pot, waardoor het natuurlijk langer meegaat!

Palmolive. Alweer ja :D Dit is definitief de meest heerlijke hydraterende douche crème ooit. Hij is met granaatappelextract en ruikt heerlijk. Dit is de tweede keer dat ik hem heb gekocht, en dat voor het eerst ( meestal koop ik douchegels nooit twee keer ) maar deze is zo lekker ! Zeker een aanrader!
Rechts zie je Nivea Diamond Gloss. Deze shampoo is heel verfrissend en goed voor je haar. Ik gebruik hem in combinatie met de conditioner, er is ook een diamond gloss conditioner, maar daar was ik niet zo tevreden over.
Ik gebruik trouwens niet alle douchegels iedere keer bij het douchen :D haha, nee ik wissel af dat vind ik fijn.

Maar we zijn nog niet klaar. Er staat nog meer in dat badkamertje van mij. Kijk mee, over deze ga ik niet uitgebreid vertellen, dit zijn producten die ik nauwelijks of niet (meer) gebruik.
2 conditioners, 5 douchegels... 1 shampoo en 1 haarmasker :)

Palmolive Creme Spoeling, Hergon Conditioner Blond , Lux Heavenly Milk showergel.
Palmolive Naturals Sinasappelextact, Nivea Happy Time (Deze is echt flut, het lijkt net melk wat eruit komt! , en Dove Go Fresh. Deze gebruik ik als scheerschuim :)
Palmolive Thermal Beauty Soft en Herbal Essence uplifting volume. ( Ik heb hem een tijdje geprobeerd, maar ben er mee gestopt omdat ik echt dik haar er van kreeg... Hij was letterlijk Uplifting  :P )

Kruidvat eigen merk haarmasker... Dit was echt een miskoop, die ik 2x heb gebruikt en daarna nooit weer.

Nu ben ik wel klaar :) 
Wat zijn jullie favoriete producten in de badkamer? 
Liefss...

1 opmerking:

  1. hmmm..sow muChhhh..love it.. ik heb te veel om op te noemen..resultaat is dus dat alles half vol is omdat ik altijd toch iets nieuw heb :D kad sam luda haha

    BeantwoordenVerwijderen